Prezydent kpi z Polek?

 

 

Prezydent złożył życzenia matkom (cytuję za PAP): "Wszystkim matkom, w tym swojej własnej, życzę wiele sił i zdrowia, życzę jak najwięcej szczęścia i pogody ducha. Życzę także tego, aby wierzyły, że świat ich dzieci, ich wnuków – także świat budowany przez ich dzieci – będzie światem coraz lepszym”.

 

Życzenia trzeba umieć składać. Zamiast uradować można kogoś bardzo dotknąć takim paplaniem bez ładu i składu.

 

Panie prezydencie, życzy mi pan bym wierzyła? W co? W lepszy świat? W politykę miłości? W imponujące emerytury z ZUS? W rosnące bezrobocie, z którym będą musiały zmierzyć się moje dzieci? Może mam wierzyć, że pana koledzy nie dobiją Polaków podatkami? W służbę zdrowia mam wierzyć? W system edukacji? W policję, która zamiast pomagać pobitej kobiecie idzie na kebab? W co mam wierzyć panie prezydencie?

 

Składanie takich życzeń to istna kpina. Lepiej milczałby pan zamiast kpić z uczciwych ludzi.

 

 

Skomentuj

