Lublin, 12 stycznia w samo południe – proces jak u Kafki


 

Ryszard Milewski, były ławnik Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w majestacie prawa ma zostać osądzony przez Sąd, w którym do niedawna przewodniczył Radzie Ławniczej. Złożył wniosek o przeniesienie sprawy do innego sądu – wniosek odrzucono.

 

Ryszard Milewski prosi o wsparcie, o przybycie na rozprawę:

 

W czwartek 12 stycznia 2012, o godz. 12 w sali XIII w Sądzie Rejonowym Lublin-Zachód przy Krakowskim Przedmieściu 78 rozpocznie się rozprawa, gdzie jestem fałszywie oskarżony "o groźby pozbawienia życia i zdrowia" wobec adwokat Katarzyny Stefaniuk (wbrew Kodeksowi Etyki Adwokackiej pełnomocnika mojej żony w sprawie rozwodowej). W lutym 2007 Stefaniuk i moja żona fałszywie oskarżyły mnie o molestowanie mojej córeczki (prokuratura w Lubartowie wykluczyła molestowanie). Skierowałem sprawę przeciw nim do prokuratury. Odpis pisma Stefaniuk dostała 2 III 2007 tuż przed przerwą w rozprawie rozwodowej. Po wyjściu z sali wściekła się i zaczęła mi grozić, że mnie zniszczy. "Marnie pan skończy panie Milewski!" zapowiedziała. Ja na to odparłem "to pani marnie skończy – w sądzie i w prokuraturze". K. Stefaniuk złożyła fałszywe zeznania. Mimo, że świadkowie (obce osoby) potwierdzili moją wersję zostałem oskarżony. Stefaniuk ma w rodzinie 3 adwokatów, a jej teść był wiceprezydentem Lublina (Unia Wolności). Fałszywe zeznania złożyła też moja żona (4 sędziów w rodzinie – Smoluchowscy). Bardzo proszę o udział w tej rozprawie i udział dziennikarzy. Jeśli zostanę skazany stracę pracę i mieszkanie, nie mówiąc o tym, że grozi mi 2 lata więzienia. Poprzez dręczenie mnie doprowadzili do śmierci na serce mojej Matki, a potem Ojca. To zemsta za ujawnienie przeze mnie w 2006 wobec Z. Ziobro korupcji w Sądzie Okręgowym. Każda osoba, która przyjdzie na rozprawę jest dla mnie cenna. Wiem, że większość z Państwa mieszka daleko od Lublina, ale może macie krewnych lub znajomych w Lublinie lub okolicach, którzy mogliby w czwartek 12 stycznia 2012 o 12 przybyć do sądu.

Potrzebuję też organizacji, której przedstawiciele zgodnie z art. 90 kpk uczestniczyliby w rozprawie. Byłem ławnikiem w tym sądzie, a w kadencji 2004-2007 Przewodniczącym Rady Ławniczej, mimo to wbrew orzecznictwu SN nie chcą przenieść tej sprawy do innego miasta. Jako ciekawostkę podam też, że nr do kancelarii fałszywie mnie oskarżających Stefaniuków (4 adwokatów) kończy się na … 666. Ja adwokata nie mam. Kto z Państwa nie rozumie tych spraw, niech obejrzy film "Tato" z Bogusławem Lindą.

 

Kontakt do Ryszarda Milewskiego przekażę zainteresowanym poprzez PW.

 

Skomentuj

