Nasz Fanpage na Facebooku – pierwsze statystyki

Jesteśmy TUTAJ

 

Dziękujemy Wam za to, że jesteście, że czytacie, lubicie, komentujecie, udostępniacie. Chcielibyśmy zachęcić Was także do nadsyłania zdjęć i filmów, zamieszczania ich na Fanpage 3obieg.pl i – a raczej przede wszystkim – rejestrowania się na portalu 3obieg.pl i publikowania własnych artykułów, fotografii i filmów. 
Przedwczoraj uruchomiliśmy nową funkcjonalność – artykuły i materiały do pobrania, dostępne wyłącznie dla zalogowanych użytkowników. Mogliście już przetestować ją przy okazji artykułu o wykształceniu Aleksandra Kwaśniewskiego czy choćby bijącym rekordy popularności artykule poradnikowym o mandatach, fotoradarach i sposobach walki z bezprawiem.
W najbliższym czasie zaskoczymy Was nie jednym jeszcze materiałem, zdjęciem czy filmem. Dlatego bądźcie z nami i opowiedzcie o nas swoim znajomym. Spotkamy się jak zwykle, na 3obieg.pl

 

Małgosia, Tomek, Paweł, Maciek, Wojtek, Michał i Andrzej

 

 

Zacznij dzień

11 uwag do wpisu “Nasz Fanpage na Facebooku – pierwsze statystyki

  1. Jakie miłe informacje na minutę przed snem. Jutro Małgosia redaktorem wydania a ja się wyśpię. Natomiast co do fb to Małgosia ma tam ostrą jazdę przez najbliższy tydzień bo ja dostałem bana na wstawianie postów i linków co podejrzanie za dużo wstawiałem, korespondowałem i lajkowałem. A wiadomo, że aktywni są podejrzani. W każdym razie dzięki czytelnicy że z nami jesteście i coraz bardziej podejrzanie aktywnie działacie na 3obieg.pl – polecamy się waszym poleceniom na zewnątrz 😀

  2. Coś ta emotka z uśmiechem mało szczera jest….pędzisz własny biznes na naiwności czytelnika?Nie ty pierwszy i ostatni masz blokadę, wiele osób ją ma , JA TEŻ….ponieważ nie każdy miał odwagę przyznać się do tego że mnie zna. JESTEM DZISIAJ CHOLERNIE SZCZĘŚLIWA BO DOSTAŁAM SIEDEM LISTÓW Z ŻYCZENIAMI, nawet od pana Krzysia…..wiesz wolę szczerą sympatię od zakłamania, prawdę, uczciwość itp…lansowanie się na blokadzie dla mnie wten sposób uciekasz i wyręczasz się kimś innym. Jeżeli myślisz że szczerość opiera się tylko na słodzeniu i mówieniu drugiej osobie że jest super….to się mylisz.W co ty grasz?, w zielone gdzie żabką jest czytelnik a bocianem Ty i reszta dziennikarzy?MASZ ODWAGĘ ABY MI POPATRZYĆ PROSTO W OCZY I POWIEDZIEĆ, tak Kasiu ja naprawdę tym ludziom pomagam, przecież kasa to nie wszystko, JA TYLKO TAK KORZYSTAM Z POMYSŁÓW KASI, BO TEN NIEDZIAŁAJĄCY LINK z kosmosu się nie wziął, tak? , czy też w pięknym prawniczym stylu wywrócisz kota do góry ogonem i powiesz O CO CI CHODZI NIE DAM CI PRACY BO JESTEŚ NIEWYGODNA WOLĘ LIZUSÓW SĄ ŁATWIEJSI DO STEROWANIA…

  3. A co ci innego pozostało jak brak komentarza…Wiesz Ja jestem tylko zwykłą kobietą z tłumu pogodzoną z sobą w całości. Możesz mieć tysiące zwolenników Ja jestem tylko jedną osobą, kobietą lat 36, mojego syna nauczę wiary w Siebie, parcia do przodu ze wszystkich sił, wiary, pomocy drugiemu człowiekowi, Ty masz swoje Wartości według których żyjesz i funkcjonujesz Ktoś Ci je wpoił i pokazał jak żyć……resztę pozostawiam Twojemu Sercu, bo nie mogę na siłę wymóc w Tobie zmianę i tyle

  4. Dobrze przychylam się do twojej prośby i przestaję pisać, blogerem nie chę już być, napisałeś że legitymacji mi nie dasz bo potrzebujesz zespołu a nie awanturnika- Rozumiem Ciebie, przepraszam i powodzenia życzę!

Skomentuj

