ZUS – nowoczesny, przyjazny i bezpieczny?

 

ZUS zaplanował kampanię reklamową na pierwszy kwartał 2014 roku. Zaprezentuje się jako nowoczesny, przyjazny i bezpieczny.

 

Od 1 stycznia do 31 marca 2014 w telewizji i radio pojawią się reklamy ZUS-u. Będzie to 5 spotów telewizyjnych po 30 sekund i ich 15-to sekundowe skróty oraz dwie reklamówki radiowe. Celem kampanii jest m.in. prezentacja platformy PUE ZUS i zachęcenie Polaków do  zakładania swoich profili na tej platformie oraz zbudowanie wizerunku ZUS jako instytucji nowoczesnej, przyjaznej i bezpiecznej. Kampania ma mieć charakter społeczny. Ceny nie podano.

 

Wydział komunikacji społecznej ZUS rozesłał do agencji zapytania ofertowe na początku listopada. Agencje miły opracować koncepcje kreatywne i przedstawić warunki produkcji materiałów reklamowych. Postępowanie już się zakończyło, Zakład wybrał agencję reklamową Paralotna.

 

 

Źródło: press.pl

 

Reklamy

Jedna uwaga do wpisu “ZUS – nowoczesny, przyjazny i bezpieczny?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s